Espetxean dauden lau emakume, Emma, luna, Angel eta mariek The Bandits rock-banda osatzen dute. Poliziaren dantzaldian jotzeko gonbidapenak ihes egiteko aukera eskaintzen die. Alemanian barrena ihesi doaz polizia-inspektore ziniko bat atzetik segika dutela eta hartara, West bahitzen dute, aurka egiten ez dien amerikar turista ziratsa. Famatu izateko beren ametsa gauzatuko dute gertutako ibilerei esker: musika-exekutibo diruzale batek. The Bandits taldearen bat-bateko sona esplotatu eta publizitate-kanpaina baterako nesken fitxa polizialetako argazkiak erabiliko ditu.