Garai batean galbide-zulo esaten zitzaien; garuko egunean, berriz, diskoteka baino ez. Herri txiki honetako dantzatokia tren-geltorik gertu dago eta "neska beroak" eta strip-tease saioak eskaintzen diren bertan. Lagun-koadrila bat bertara joan da. Jean-Marie eta nicole, hamabost urtez dirauen maitasunak uztartutako bikotea horien artean. Beti daude beren garbitegian lanean, parrandan atera gabe, inora joan gabe. Eta bat-batean dena zeharo aldatuko da. Diskotekaren eszenategian, aingeru-aurpegi itxurako mutil gazte batek bere arrebarekin trabestituen saio batean parte hartzen ikusten dutenean. Hartara, Nicole eta Jean-Marientzat bizitza berri bat hasiko da egunez garbiketak eta gauetako ibilerak tarteko, eta plazer ezkutuen eremuan murgilduko dira. Eta denboraren poderioz, sentimendu sakonagoak piztuko zaizkie, ordura arte pentsaezinak zirenak.