Lehen Mundu-Gerra bitartean Craiglockart ospital militarrean bizi ziren lau gizonen istorioa kontatzen du; lubakietan jasandako bizipen gogorren ondorioz buru-nahasteak dituzten soldaduak erameten zituzten bertara. Rivers doktorea Siegfried Sassoon poeta ospetsuaren tratamenduaz arduratzen den psikiatra da, baina hau ez dago buru-gaisotasun batengatik ospitaleratuta, gerraren aurkako planfleto ezlegal bat argitaratzeagatik baizik. Wilfrid Owenek ez du bere talentu artistikoan gehiegi sinesten, baina Sasoonen laguntza eta inzpirazioari esker poeta bikaina bihurtuko da. Prior gerrako izugarrikerien ondorioz mutututa geratuko jatorri apaleko ofizial bat da.