Mariues eta jeanette beren bizitzaren erdibidean dauden bi marseillar dira. Marius bakarrik bizi da utzitako zementu-fabrika batean. Berandu baino kehen bertan behera botako duten eraikineko zaintzailea da. Jeannettek nekez hazitzen ditu bere seme-alabak kutxazain moduan irabazten duen soldata zumearekin. Mediterraneo erako patio tipiko batera ematen duen oso etxebizitza txiki batean bizi dira. Bizilagunen barre eta algarek adorea ematen diote. Marius eta Jeannetten arteko elkartzea ez da samurra izango, beren gizarte-egoeraren zailtasun propioez gain, bizitzak astindu ederrak eman baitizkie. Zoriontsu izateko beren gaitasuna berpizten saiatu beharko dute halabeharrez.