Gaz bere emazte ohiarekin istilutan dabil semearen zaintza dela eta. David bere lagun onenak konplexu latza du kiloak soberan dituelako eta neskekin kale egiten du azken boladan. Geraldek ez du behar adina adore erosle amorratua den bere emazteari lanetik bote dutela aitortzeko. Makina bat aldiz bere buruaz beste egiten saiatu den Lomper bere amarekin bizi da. horse aguretxoari, berriz, aldakek krak egiten diote dantzan hasi orduko. Eta azkenik, Guy, erritmoaren zentzurik ez izan arren, beste zenbait ezaugarri bikain badituena.Denak langabe daude. Dirurik ez dute. Zer galtzerik ere ez. Barregarri geratzeko lotsa izan ezik.