Neska dela uste duen zazpi urteko mutiko bat da Ludovic. Berarentzat normala denak besteengan harridura izugarria sortarazten du. Gurasoek ez dakite bere semearen irmotasun eta uste sendoaren aurrean nola jokatu. Ama amore ematen saiatuko da, aita haserretu, bizilagunen zeharreko begiradak are fidakaitzago bilakatzen dira, bere ikaskideak harriduraz arantzuten dute. Auzune lasai honek desberdintasuna, besteekikobeldurra, ulertu ezina eta arbuioa ezagutuko ditu hartara. Hala ere, bertan ere bada amets, magia eta itxaropenerako aldarterik.