An Hong gazte eder eta liberatuaz desiraz amorratzen dago Xiao Shuai liburu-saltzailea, baina neska influentzia ugari dituen aberats berri batekin ibiltzen hasia da. Lao Zhang izeneko ikertzaile bat, haien liskarretan ustekabean nahasio da. Irtenbidea polizia batek ematen dien aholkuan laburbildu daiteke: "Herrialdeak mahai baten inguruan eseri eta negoziatu ahal badute, zuek zergatik ez?".