Chad eta Howard beren andregaiek utzi berri dituzten bi exekutibo dira eta lankide gazteagoak mailaz ogitzen dituztelako zapuztuta daude. Minduta daude; hortaz, euren gaitzondoa eta zauritutako matxismoa leuntzeko mendekua antolatzen dute. Negozio-bidaia batean, neska eder bat aukeratzen dute hura gorteiatu eta gero, hiritik alde egitean hura abandonatuta uzteko asmoz. Ordea, neska, entzugor izanik ere, ez da itxuraz dirudien bezain hauskorra.