Elkar gurutzatu arren, sekula bat eginez ez duten bi istorio dira, hiri berean noraezean dabiltzan mundu berezituetako bi pertsonaien modura. Tangerreko portua da kontsumo gizarteak agindutako lurrera ezkutuan emigratzeko abiapuntua. Europar idazleentzat, berriz, dena literaturaz zirpiztintzen duen eszenategi dekadentea. Bakoitzak bizitza berri bati ekingo dio, agian beren ametsen mailan egon litekeena.