Mariak, itxuraz bizitza arrunta daraman etxekoandreak, seme-alaba eta senarduna, bere pentsamendu ezkutuenak agerian utziko dizkigu gizon batekin elkartzekoa dela ikustean; honek emakumeak irrikaz esperotako amaiera haragituko du.