Jainkoak bere irudira eginiko gizona paradisutik bota zuenean, haren beldurra eta bakardadea ikusirik, Raziel aingerua bidali zuen hura laguntzera. Milaka urte igaro eta Raziel mundura itzultzen da, munduaren hiriburura, New Yorkera. Raziel hirian zehar dabil eta bereahal konturatzen da gizona Bibliako garaietatik garatu den arren, funtsean, ez dela aldatu. Razielen itzulera aingeru baten ipuina da; hiri bati buruzko dokumentaka. Razielen itzulera "ipuin dokumental" bat da.