Ez da Txano Gorritxoren ipuin klasikoa, sexualitate zirikatzaile, fantasia eta umore eskatokogikoz zipriztindutako istorio eroa baizik. Nerabezaroan dagoen neska batek egiten duen bere buruaren baieztapenaren azalpen probokatzailea da, dantza eta edertasun artegaz beteriko zuri-beltzeko irudi bidez kontatua.