Bob Flanagan nazioarte mailako ospean duen idazle eta artistaren bizitza eta lanari buruzko kronika filmikoa da, ikuspegi guztiz hunkigarri eta probokatzailez adierazia. Kiste-fibrosiak jota jaio zen eta gaisotasunaren, oinazearen, sexualitatearen, maitasunaren eta heriotzaren mugak arakatu zituen sadomasokismo latzenaren bideak jorratuz, 1996ko urtarrilean hil aurretik.