Neskame baten egunkaria-rekin 30eko urteetako frantziar burguesía probintziarren pentsamolde eta moraltasunari heldu nahi izan diot. Nire ustez, burgesiaren morala ezmorala da, hoirra hor gure areiroa. Guztiz bidegabeak diren gure gizarte-erakundeetan oinarritutako morala, hala nola, erlijioa, aberria, familia, cultura, azken finean, “gizartearen zutabeak” esaten zaien horiek. Neskame baten egunkaria filmeari dagokionez, berezkoak ditudan gaiak eta nire benetako interesak islatzen dituelakoan nago.