Nicholas Van Orton arrakasta nadiko negozio-gizona da, aspalditik ikusten ez duen anaia baten urtebetetze-oparia jasotzen duena. Oparia joko berri eta misteriotsu bat da, zeinean partaideek arau bakar bat duten kontuan hartzekoa: araurik ez dagoela, alegia. Aldi berean, Van Orton jokoan harrapatuta dagoela eta dagoeneko atzera egiteko beranduegi dela ohartuko da.