Fuentes, bere herrialdeko historioa botitzaz ezjakin, hirian bizi den sendagile aberatsa da. Bere ikasle izandako batek zinkatuta, landa-medikuntzan iharduteko trebatu zituen zenbait ikasleren bila abiatzen da eta "gizon armatuek" hil egin dituztela jakingo du. Conejo, kalean abandonatutako mutil koskorrak, bide-erakusle gisa jaurdingo du. Hartara, Domingo erantsiko zaie, ejerzitoko iheslaria berau, eta Portillo, fedea galdutako apaiza. Taldea osatzeko Graciela batuko zaie, soldatuen bortxatu zutenik hitzik esaten ez duen emakumea. Azkenik, Cerca del Cielora iristen dira, oihanean ezkutatutako herriska kalamastrara.