Lucky Mann etxebixitzetan konponketak egiteaz bizi da eta senarrak kanpoan direla, emazte bakartiekin amodiozko menturak izaten ditu. Oraingo honetan, Mariannekin endredatuko da, Jeffrey negozio-gizon gazte eta misteriotsuaren emazte erreprimituarekin. Dena den, Lucky eta Phyllisen, B saileko filmeetako aktoresa izandako bere emaztearen arteko harremana pikotara joan zorian da. Jeffrey eta Phyllisek, norberak bere aldetik, beren ezkontideak elkartuko diren hoteleraino jarraitzen dituzte eta, deskuiduan, elkar ezagutu eta harremanetan hasiko dira. Lau pertsonaien bizitzak gurutzatu eta gauzak betirako aldatuko dira.