Istorioari hasiera bi heriotzek ematen diote. Lehena Costa Makantasis epailearena, auzitegiko eraikinaren zabaltzatik erortzen denarena. Bigarrena Ana Muroren heriotza, zeinaren gorpua gau bereab labankadaz josita Makantasiren etxean aurkitzen duten. Epailearen hiru semeek hiltzailetzat qaitortzen dute bere burua. Hildako magistratuaren lankide batek, Teller epaileak, kasua argitu beharko du hiru anaiek ehundutako armiarma-sarea askatuz eta bi heriotzen arteko loturak ezarriz.