Simon Granderath hilik aurkitu dute bere apartamentuan. Monika, Luxenburgon bizi den haren alaba bakarra, hileta antolatzeko eta paperak zuzentzeko iristen da. Monikak bere etxera eta betiko bizimodura itzuli nahi du lehenbailehen. Haatik, aita apenas ezagutzen zuela ohartu eta hura ezagutu zuten pertsonak aurkitzen saiatuko da. Bere ita nolakoa zen ikertuz doan heinean, bere nortasun propioan murgilduz doala konturatuko da.