Axel Heyst, Samburango irla tropikal urrunean bizi den tipo bakarzaleak, soilik emakumez osatutako orkestra ibiltari baten zuzendari den Ziangiacomoren atzaparretatik arreskatatzen du Alma ederra. Funtsean, orkestra hori emakumezkoren salerosketa estaltzeko da, eta Ziangiacomo hotel bateko jabeari, Schombergi, neska saltzeko asmoz zebilen. Neskarekiko grinak eta Heystez mendeku hartzeko nahiak ernegatuta, Schombergek hiru atzerritar maltzur bidaltzen ditu Samburanera. gertakariak Heyst eta Almaren maitasunezko istorioa eragotziko du, ondorio tragikoak sortaraziz, orobat.