Istorioa Londresen 1923ko udako egun batez gertatzen da. Clarissa Dallowayk 1890ean landan igarotako uda gogoratzen du, gazte eta eder izanagatik, gizonen arreta erakartzen zuenekoa. Orain, Dalloway andreak bere Londreseko etxean ospatuko duen festarako azken zehaztasunak prestatzen dihardu. Baina duela hogeita hamar urte errefusatu zuen ezkongai guapoa ustekabean itzultzean, bere egitasmoak zeharo aldatuko dira. Bere bizitza sekula ikusi ez duen gazte baten bizitzarekin modu bitxian korapilatzen hasiko da, eta mutilaren presentziak bere baitan ukatu ezin duen egia esnaraziko du.