Miriamek tronpeta jotzen du soilik emakumeez osaturiko Berlingo banda batean. Pierrez, zientzilari frantses batez dago maiteminduta, baina Johnez enamoratzen da halaber, Ingalaterran hazitako hargin batez, nahiz et a Zimbabweko pasaportean daukan. Miriamek Pierre bihotzez maite du, baina ezin ditu Johnekiko bere sentimenduak itoarazi. Jacob Frischmuth marinel judutar zahar bat da, Simon bere anaia bezalaxe, Ella Beckmann alarguntsa xarmantak liluratzen duena. Hiruren artean aurkikuntza bat egingo dute, hartara, Miriam, Pierre eta John, hiru amorante gazteei lagunduz.