Peter Bogdanovich
Texasko Anarene herriskan, berrogeita hamarreko urteen hasieran, Sonny eta Duane nezabezarotik helduarorako sasoi latzen daude. Anarene herriska hutsik geratzen ari da pixkanaka pixkanaka, biztanleak hirira alde egiten duten heinean. bertako zinetoki zaharrak ateak ixten dituenean, bi gazteek euren bizitzetako atal baten amaiera datorrela sumatzen dute.