Peter Bogdanovich
Rocky Dennisek, 16 urteko gazteak, kaskezurra eta aurpegia desitxuratzen dizkion endekapenezko gaixotasuna du. Bere zoritxarra nolabait baretzen dizkiote bai bere ama Rustyk dion maitasun paregabeak, baita Infernuko Aingeru talde baten adiskidetasun babesleak ere. Mutikoa ohikanpoko izaera eta adimenaren jabe da; alabaina, ezin izango du europa aldenik alde zeharkatzeko ametsa gauzatu.