Peter Bogdanovich
Mop, dirua zertan gastatu ez dakien milioilari batek, Kitty izeneko music-halleko aktoresa mozkortia ezagutzen du, zorte on kolpe baten bila dabilena. Brooke, xentimorik gabe geratu den oinordeko neska gaztea, berak oso aberats uste duen italiar baten atzaparren menpe eroriko da, beti patrika-huts dabilen jokozale profesionala dela ezjakin. Une honetatik aurrera, pertsonaia hauen guztien bideak gurutzatu egingo dira, tradizio komiko onenaren ildoan.