Laburmetraiak neurritasunez egin izan ditut. Ez da filme luzeak egitea baino lan errazagoa. Ezta interez gutxiagokoa. Durrunboldearen aldean, nahiago izan nuen barne-isiltasuna. Inguratzen gaituzten irudien zalapartaren aldean, gelditasun sekretua hautatu nuen. Laburmetraiaren subjektua zorionekoa zela zumatu nuen. Honek gezurretan barrera nabigatzera ahalbidetzen ninduen. Zer sinesgarriagorik apaindutako gezurra baino. Prisma batean bilakatzen da. Anizkuna egiten. Egi bilakatzen. Hori izan zen nire eginahala. Historiaren eta mitologiaren artean aukeratzekotan, mitologian sinesten dut.