Bi untzi, "Gigantic" eta "Colossal" pakeboteak, Atlantikoan zeharreko gurutzaldi-estropada batean abiatzera doaz. "Gigantic" untzia desabantailaz itsasoratuko da untziko jabearen, Bellows jaunaren bitxikeriak direla kausa. untziko animatzailea, Buzz Fielding, Dorothy Wyndham gorteiatzen saiatzen da; baina honen hiru emazte ohiak, Cleo, grace eta Joan, beren dibortzio-pentsioa arriskuan ikuririk, elkar adizten dute Buzzen ahaleginak galeraztearren.