Mitchel Leisen
Maggie Kingek Skid Kohnson izeneko tronpetajolea ezagutu eta harekin ezkontzen da Panaman. Haatik, musikaria Anita alvarez maiteminduko da eta Maggie abandonaturik utziko. Skid New Yorkera itzuli eta bertan daraman bizimodu kaltegarriak hilzorira eramaten du. Maggie tronpetajolearengana abiatzen da, haren karrera berregiten laguntzera.