Mitchel Leisen
Daniel Bellamy hegazkintza-tenientea ozeano Barean lurrera botatzen dute eginkizun heroiko batean diharduela. Irratiz entzuten zaizkion azken hitzak Piggy bere zakurrari buruzkoak dira, baina gaizkiulertu bat gertatzen da eta entzunean zeudenek Peggyz ari zela uste dute, aurrez oso gutxi ezagutzen zuen bere bulegoko neska bati buruz. Nahastea argitu egiten da Bellamy erreskatatzen dutenean, baina dena den, tenientea eta Peggy halabeharrez maiteminduko dira.