Mitchel Leisen
Ikuskizunen munduko neska amerikar bat dirurik gabe geratzen da Mezikon eta senar jeloskor batek bere emaztea gorteiatzen duen zezen-hiltzaile batengatik aldentzearren esku har dezan eskatzen dio. Leisenek aurrez 1939an buruturiko Midnight pelikularen bertsio berria da.