Mitchel Leisen
Bigarren Mundu-Gerra baino lehen hiru gizon hegazkin-pilotu izateko trebatzen ari dira. Bizitza zibileko oso maila ezberdinetatik datoz (bata Long Island-eko playboya da; bestea garaje bateko mekanikoa eta azkena, unibertsitateko atleta), hirurak pilotu izateko ametsak elkartzen ditu, baina horretarako oso proba gogorrak pasa beharko dituzte.