Mitchel Leisen
Georges Iscovescuri estatu Batuetan etorkin gisa sartzea debekatzen diote eta mugako mexikar hiri batean geratzen da. bere amorantea ohia den anitak irtenbidea amerikar hiritar batekin ezkontzean datzala azaltzen dio. Emmy Brown izeneko maistra inozo bat gorteiatzen du orduan, eta ezkondu ere egingo dira; baina Emmyk abandonatu egingo du Anitaren bitartez Georgesen iraganaren berrri jakitean. Honek amerikar muga ezkutuan zeharkatzen du emmyrekin elkartzeko asmotan eta harrapatu egiten dute.