Mitchel Leisen
Ralph Denistoun koronelak urrezko belarritako pare bat jasotzen du Londreseko bere klubean eta segidan bidaian ateratzen da. Hegazkinean, bidai-lagun bati bere bizitza kontatzend dio, espioitzat akusaturik Alemanian gartzeleratu eta ihes egitea nola lortu zuen. Lydia ijito-emakumeari esker izan zen, buhame baten moduan jantzi eta toki seguru batera eraman zuenari esker. Gerra bukatu denean, Alemaniara itzultzen da Lydia aurkitzeko asmotan.