Mitchel Leisen
Tony, munta gutxiko gaizkile bat, espetxerantz darama detektibe betaek eskuak lotuta. Denbora erruz dutenez, lau ordu zehazki, poliziak antzoki batera sartzea erabakitzen du musika-ikuskizun bat ikustera.