Mitchel Leisen
Gizarteriak zergatik dion beldur jakitearren Herio bizidunen artera azaltzen da. Aspaldi gabe hildako Sirki printzearen itxura hartzen du, eta hurrengo hiru egunetan, Sirkik ikerlanean diharduela, es da ezein pertsona, landare edo animalirik hilko. Hirugarren egunearen amaieran, Grazia ezagutu eta egiazko maitasuna aurkituko du harengan, maitasuna heriotza bezain indartsu dela ulertuz hartara.