Mitchel Leisen
Joanna komentu batean sartu eta hasieran batean, monako-bizitzara egokitzea nekeza gertatzen zaio, bere familiaren beharra sentitzen baitu. Egun batez, komentuaren ateetan utzitako haurtzo bat agertzen da. Lekaimeek alabatzat hartu eta Teresa izenez bataiatzen dute. Handitzerakoan Teresa monja izatea nahi du joannak, baina gaztea Antonioz maitemintzen da, seroretaz arduratu ohi den medikuak aurkezten dion mutil ziratsaz.