Mitchel Leisen
Augusta Nash erreportariak Tom Martin espainiar espetxe batetik ateratzea lortzen du bere emaztea dela esanez. Frantzia eta Alemaniatik barrena bidaiatzen dute, bertan gerra hastear baitago. alabaina, beren itsasuntzia torpedoz erasotzen dute; hortaz, Kontinente Zaharrean gelditzea eta nazien zapalkuntzaren aurka borrokatzea erabakitzen dute.