Antzerki ikasle gazte batek izen jandiko hiru aktoresa elkarrizketatzen ditu: nazioarteko diva bat, telebistako izar bat eta bikoizketa-zuzendari bat, eta hiru emakume hauen oroitzapenen bidez antzerkiaren zeruak eta infernuak ezagutujo ditu bizitzaren metáfora gisa.