Marta enpresa-exekutiboak Kolonbiara bidaiatu behar du, bertan Juan bere anaia kazetaria erahil baitute. Baina, iste zuenaren kontra, ezin izango ditu Juanen errautsak besterik gabe jaso, Kolonbiako eguneroko bizitza osatzen duen errealitate bortitzean murgildu orduko, bere burua trama konplexu batean korapilatuta ikusiko baitu. Marta abentura batean sartuko da ezinbestean, ordenetik kaoserako bidaian, eta dena ilun dagoenean, eta bizitzak oso balio gutxi duenean, biktima eta norreroa bereitztea, egia non den jakitea eta ongia eta gaizkiaren arteko muga ezartzea ia ezinezkoa dela ikasiko du.