Argentinako Patagoniako San Lorenzo herriska urrunean uda-sasoia da. Mario, Buenos Airesko injineru gazte bat, munduaren azken muturra dirudien bazterrera iristen da flamenko migratzaileekin batera. Bere eginkizuna inguruko aintzira batean olgeta-ibilaldietarako bapore baten lehorreko garraioa antolatzea da. Berritasun honek San Lorenzoko jendearen ametsak, desioak eta itxaropenak pizten ditu. Aurrerabidea eta oparotasuna eskueran dituztela dirudi; baina injinerua bertara agertseak erabat irauliko du herriko ordena zorrotza. Desagertuta dagoen agure indiar batez galdezka hasten denean, herritarrek egin zioten harrera abegitsua mesfidantza bilakatzen dela somatzen du Mariok.