Amnesty International erakundearentzat lan egiten duen auzitegi-medikua da Paula. Soledad, sorginkeriak egiten dituen petrikilioa preso hartu dute, magia beltzeko erritoen bidez bere koinatua eta neskatil bat hil dituelakoan bere ahizpak salatuta. Paulak hasieran kontu guzti hori zineskeria hutsa baino ez dela uste du, ikertzen hasten den arte; hartara, estalpeko azpimundu hau eta honen sinesmen primitiboak ezagutzean bere lanbidea arriskuan jarriko du.