Miriam, Martínezek Kubatik estatu Batuetara emigratu nahi du bere familiarekin. Iraultzaren garaipenean partaidetza nabarmena izan zuen gizonaren alaba izanik, oso erabaki latza da hau bere aita Ricardo eta bientzat. Ia 40 urte lehenago, Ricardok irratiko esatari lanari uko egin zion Sierra Maestran Fidel Castroren matxinoekin bat egiteko. Radio Rebelde sortu zuen, zeina iraultzaileen ideiak zabaltzeko komunikabide aparta bilakatu baitzen. Egun, gauzak ez dira garai batean bezala; Miriam, honen alaba Estatu Batuetatik emititzen duen Castroren aurkako Radio Martíren entzule baita. Aita-alabak oso harreman estuda izan dute, baina oraingo banantzea behin-betirakoa dela dirudi. Dagoeneko Miriamek ez du atzera itzultzerik, "mundu libreak" bere gaztetako idealekin zerikusi gehiegirik ez duen arren.