Norbaitek esana da, Jainkoaren hutsegite bakarra gizonari bi bizitza eman ez izana dela: bata entseiatzeko, bestea ekiteko. Eta horixe konpondu nahi du Santiagok. Istorio honetan gauza batzuk ondo dabiltza eta beste batzuk ez ordea. Zentzukoa da Santiago egunero bezala bere ohetik jaikitzea, bere familia osoa etxeko sukaldean bere zain egotea, atetik sartzean denek zorionak suri kantatzea, muzuak, opariak jasotzea eta txantxa-giroa... baina gauzen ohiko itxura honen atzean bada besterik.