Madrilgo Usera auzoko mutiko apala da Domingo, galeria komertzial batzuetan gau-garbitzaile gisa dihardu eta oraindik birjina izateaz lotsatzen da. Ligatzeko duen obsesioa dela eta, beste nortasun bat asmatzen du, Luis Carlosena, exekutibo aberaskume batena. Elizabeth arropa-denda bateko saltzaile zumeak "amu" gisa esku hartzen du Historias de amor y lujo, telezabor-eredu den telebistako lehiaketa batean. Domingok bezalaxe neskak ere, bigarren pertsonalitate bat dauka, diplomatiko baten alabarena, hain zuzen. Biek mozorroen azpian euren benetako izaerak ezkutatzen dituzte, azkenerako korapilo honetatik garaile sertatuko diren horiek.