Gaby eta Carlosek oporretan Kubara joatea deliberatzen dute. Silvia, Carlosen maitalea, nekez amore ematen duen emakumea da; hartara, bikotearen atzetik irlaraino joatea otutzen zaio. Bertan bere etsipenak santería-erritoetan itotzen saiatuko da. Gabyk, bere aldetik, Cacho ezagutzen du, tokiko animatzaile turistiko bat, neskarentza Karibeko bizitasuna, kolorea eta berotasuna haragitzen dituena. Cachori esker, ustez ahantzita zituen sentimenduak berreskuratzen ditu. Egoerak esku artetik ihes egiten dio eta halabeharraren armiarma-sarean korapilaturik, Carlosek ospitalean joko du hezurrak hautsita, eta hori gutzi balitz, bere bi emakumeak ere bertan egokituko dira.