(...) Kometa baten eran agertu zen Luis Buñuel. Paristik zetorren, kaskamotz, zorrotzago aurpegia, biribilago eta oso irekita begiak. Salvador Dalírekin elkarlanean burututako bere lehen pelikula erakustera zetorren. Filmeak zirrara sortarazi zuen, ikusle gehienak harritu eta guztiok astindu gintuen hodei batez erdibitutako ilargiaren irudi hark, segidan beste irudi batera garamatzana, izugarria berau, bizar-laban batez ebakitako begiarena. Ikusleak, hunkiturik, Buñueli argibideak eskatu zizkiotenean, gogoan dut honek une batez zutitu, eta bere palkotik, gutxi-behera, zera esan zuela: "Krimenerako deialdi amorratu, desperatua besterik ez da".