Matt Phlattek errepideak konpontzen ditu Flatworlden, gris koloreko kartoiaz eta paperaz eraikitako hiri heze eta haizetsuan. Egun batez, Mattek informazio-autobideen kablea mosten du ustekabean eta orduan banku-lapur arriskutsu batek gansgterren pelikula batetik ijes egingo du. Gainera, Mattek sekulako deskarga elektromagnetikoa hartzen du. Harrez geroztik, Flatworldeko putzu saihestezin ugarietako bakoitza Flipsiderako iraganbide bihurtzen da, telebistako pertsonaiez biztandutako mundu koloretsurako sarbide. Flatworld eta Flipsodek elkarren kontra jotzen dutenean, Matt berebiziko istiluan sartuko da.