Josh, 12 urteko mutil koskorra, eskolako ilehorail politenaz maiteminduta dago, baina honek mutil helduxeago ditu nahiago. Josh baztertuta sentitzen da, bere lagun bakarra Billy duela. Arratsalde batez jolas-parkean dabilela, ez diote izuen etxolan sartzen uzten gaztegia baita. Lur jota dago ametsak betearazten dituen makina baten aurrean gelditzen denean, zeinari heldua izatea eskatzen baitio. Biharamunean, 35 urteko persona baten gorputzean eta adimenez betiko mutikoa dela esnatzen da.