Perdita Durango, denak emanda bizi den emakumaren, eta Romeo Dolorosa, gaizkile gogor eta erakargarriaren amodio eta heriotzeko istorio basatia kontatzen du. Familia oneko bikote gazte bat indarrez bahitu ondoren, itzulerarik gabeko ihesaldiari ekiten diote amets amerikarraren alde basatian zehar, mafia-buru baten mandata betetzeko prest: mexikoko mugatik Las Vegasera fetu-kargamentu bat garraiatzea. Esperientzia latz eta itxura ugariko pertsonaiez jositako bidaia: poliziak, axtiak, hiltzaileak, narkotrafikanteak...