Jack Barret ihes egin du bere nagusiei diru mordoska lapurtu ondoren. Harris inspektoreak non dagoen jakiten du, baita dagoeneko xentimorik gabe dagoela ere bai, Barret abokatu entzutetsu batekin jartzen da harremanetan, Melville Farrekin, baina honek ez du ezertxo ere jakin nahi. Poliziak harrapatu eta gero, Barrettek bere buruaz beste egingo du. Berarekin harreman homosexual bat izan zuelako Barret txantaje baten menpe zegoela konturatzen da Farr. Maite zuen gizonaren izen ona lohitu baino lehen, Barretek nahiago izan zuen estortsioegileari ordaindu, eta azken finean, bere bizitza sakrifikatu. Farrek orduan bere estatusa eta ezkontza arriskatzen ditu txantajegilearen bila ekiteko.